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1997-12-29
The Profit Zone: How Strategic Business Design Will Lead You to to Tomorrow's Profits - de Adrian J Slywotsky (Author)
Details The Profit Zone: How Strategic Business Design Will Lead You to to Tomorrow's Profits
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| Le Titre Du Livre | The Profit Zone: How Strategic Business Design Will Lead You to to Tomorrow's Profits |
| Date de publication | 1997-12-29 |
| Traducteur | Aashna Kaylee |
| Quantité de Pages | 641 Pages |
| La taille du fichier | 58.55 MB |
| Langue | Anglais & Français |
| Éditeur | Fairview Press |
| ISBN-10 | 2143844895-FDE |
| Format de eBook | PDF ePub AMZ ABW WPT |
| de (Auteur) | Adrian J Slywotsky |
| ISBN-13 | 505-9890156238-PGA |
| Nom de Fichier | The-Profit-Zone-How-Strategic-Business-Design-Will-Lead-You-to-to-Tomorrow's-Profits.pdf |
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The profit zone how strategic business design will lead you to tommorrows profits Adrian J Slywotzky and David J Morrison with Bob Andelman 1998
La zone de profit la discipline du business design Adrian Slywotzky David Morrison 1998 The profit zone how strategic business design will lead you to tommorrows profits Adrian J Slywotzky and David J Morrison with Bob Andelman 1998
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